Cosul de cumparaturi este cel mai important lucru atunci cand vide vorba de un magazin online. Acesta ne dicteaza exact starea financiara a afacerii, business-ul evoluand sau nu in functie de cat de mare este acesta.
Cu toate acesta, probabil stiti deja ca un cos de cumparaturi mare nu se obtine usor, fiind nevoie de numeroase artificii care sa determine clientul spre achizitie.
De aceea, alaturi de specialistii in web design in Timisoara am alcatuit o lista cu principalele sfaturi de care va sugeram sa tineti cont pentru a creste valoarea cosului de cumparaturi.
Optati pentru livrarea gratuita
De cele mai multe ori, clientii sunt foarte atrasi de metodele de livrare, astfel ca, o livrare gratuita poate face adevarate minuni in ceea ce priveste traficul dumneavoastra. De asemenea, puteti alege ca, pentru o comanda de o anumita suma, sa oferiti acelasi privilegiu.
Cu toate acestea, incercati sa alegeti sume decente, care sa se raporteze la preturile produselor expuse in cadrul site-ului. O data abordata aceasta metoda, veti observa ca publicul va deveni tot mai motivat sa va achizitioneze produsele, tocmai pentru a beneficia de bonusul oferit. Nu aveti cum sa dati gres!
Oferiti reduceri
Pe parcursul anului, puteti organiza anumite perioade in care anumite produse, sau toate, de ce nu, sa fie la reducere. Puteti alege ca promotia sa fie valabila pe toata durata sezonului sau doar pentru cateva zile, in functie de preferintele dumneavoastra.
De asemenea, puteti alege si alte modalitati de discount. Spre exemplu, la fiecare 100 de lei cheltuiti, puteti alege sa restituiti clientilor 10 lei. Astfel, publicul va deveni tot mai atras de reducerile pe care le oferiti, mai ales daca le organizati frecvent.
Cu o promovare adecvata, este imposibil sa nu strangeti mai multi clienti si sa cresteti valoarea cosului de cumparaturi.
Oferiti pachete de produse
O alta varianta foarte buna pentru a va creste cifra de afaceri face referire la pachetele de produse. Puteti organiza, dupa cum am mentionat si mai sus, perioade in care, la doua produse achizitionate, sa il aveti inclus in pachet si pe cel de-al treilea.
Astfel, in cazul in care observati ca publicul achizitioneaza o cantitate mare dintr-un anumit produs, o astfel de reducere va veni la fix pentru acesta. In plus, atat dumneavoastra cat si clientii veti avea numai de castigat.
Oferiti cadouri
O alta metoda atractiva, care va reusi fara doar si poate sa creasca valoarea cosului de cumparaturi sunt cadourile. Specialistii in web design din Timisoara recomanda cu mare drag sa oferiti si cadouri, mai ales clientilor fideli sau persoanelor care plaseaza o comanda pentru prima data pe site-ul dumneavoastra.
Astfel, clientii se vor convinge de profesionalismul de care dati dovada si va considera sa doriti ca orice persoana sa aiba parte de o experienta cat mai placuta. Drept rasplata, publicul va va oferi o cifra de afaceri mult mai mare, reusind sa va dezvoltati si mai mult afacerea si sa o duceti la urmatorul nivel. Mult succes!