Cum iti poti tine clientii multumiti cu ajutorul serviciilor de live suport?

Cum iti poti tine clientii multumiti cu ajutorul serviciilor de live suport

Asteptarile clientilor cresc si acestia au nevoie de mai multa atentie pentru a se simti bine si pentru a vrea sa colaboreze cu o anumita firma. De aceea asigurand servicii de live suport vei reusi sa ai clientii mai aproape mult timp, printr-o foarte buna interactiune cu ei.

Cercetarile arata ca timpul mediu de raspuns pentru solicitarile de servicii pentru clienti pe social media este de 10 ore. Mai rau, timpii de raspuns la e-mail dureaza mai mult de 12 ore! Acest lucru nu este acceptabil. Si intarzieri de acest fel vor face firmele sa piarda clientii . Dar, cum poti sa raspunzi rapid clientilor? Este simplu – utilizati live chat .

Programul de chat in direct va permite sa aveti conversatii in timp real cu clientii dvs. in timp ce acestia sunt pe site-ul dvs. web. Este rapid, comod si clientilor le place pentru ca este de 100 de ori mai rapid decat orice alt canal de servicii digitale.

Companiile, de la bancile importante si pana la micile magazine de comert electronic folosesc acum software live chat pentru a-si deservi mai bine clientii si pentru a imbunatati timpii de raspuns. Asadar, nu este de mirare ca 33% dintre consumatori se asteapta acum sa vada chat-uri live oferite pe fiecare site web.

Dar, exista mult mai multe programe de chat live decat furnizarea de asistenta rapida pentru clienti. De aceea, am definit mai multe beneficii ale software-ului de chat live pentru a va arata cum chatul poate avea un impact pozitiv asupra afacerii dvs.

  1. Cresteti vanzarile si conversiile

Primul avantaj major al utilizarii chat-ului live pe site-ul dvs. este potentialul de a creste vanzarile.

Asociatia Americana de Marketing a constatat ca companiile B2B care au folosit chat-ul live vad, in medie, o crestere de 20% a conversiilor!

In timp ce navigheaza pe site-ul dvs., potentialii clienti si clientii vor avea intrebari despre produsul sau serviciul dvs. Cu chat-ul live, le puteti raspunde imediat – si in timp ce cumparatorul este inca pe site. Acest lucru face chat-ul live atat de puternic.

Chat-ul live va ofera sansa de a tine cumparatorii de mana, de a-i ajuta sa depaseasca nelamuririle si sa ajunga la o decizie de cumparare. Este ca si cum ai avea un asistent de vanzari in standby, in direct pe site-ul tau.

Mai mult, un raport al eMarketer a analizat impactul pe care chat-ul live il are asupra consumatorilor. Raportul a constatat ca 35% mai multe persoane au facut o achizitie online dupa ce au folosit chat-ul live.

  1. Reduceti costurile de asistenta

Nu este un secret faptul ca asistenta pentru clienti poate fi costisitoare. In centrele de apel traditionale, un agent de servicii pentru clienti se va ocupa atat de solicitarile de telefon, cat si de e-mail. Avantajul software-ului de chat live este ca schimba toate acestea. Conform cercetarilor efectuate de Telus International, agentii de servicii pentru clienti se pot angaja in cel mult sase (!) chaturi simultane, in functie de complexitatea problemelor implicate.

A putea gestiona mai multe chat-uri simultan inseamna ca veti avea nevoie de o echipa substantial mai mica pentru a face fata solicitarilor de servicii pentru clienti – reducerea costurilor de asistenta in consecinta. Daca acest lucru nu este suficient pentru a va convinge, chat-ul live este cu 50% mai ieftin decat gestionarea apelurilor telefonice.

Tagged: , , ,

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *