Iata de ce timingul trimiterii email-urilor conteaza atat de mult

0 Shares
0
0
0

Iata de ce timingul trimiterii email-urilor conteaza atat de mult
Ce este un e-mail si cu ce ne ajuta el? Sa scapam de cuvant pentru o secunda si sa ne amintim de sensul acestuia: comunicarea. “E-mailul este cea mai personala forma de marketing digital”, spune Nick Westergaard, fondatorul Brand Driven Digital.

“Social media vine si se duce. Daca suntem conectati prin e-mail, suntem conectati pentru un timp indelungat.” Vrei sa stii cat mai multe despre optimizare seo? Intra pe Smartseopack.com.

Iar comunicarea, necesita doua parti: expeditorul si receptorul.

Daca receptorul nu este in planul corect pentru a procesa mesajul dvs. atunci cand il transmiteti, ar fi bine sa vorbiti si cu voi insiva. Ca orice forma de comunicare, e-mailurile dvs. vor avea un impact mai mare daca puteti invata cum sa utilizati calendarul in avantajul dvs.

In acest post, vom examina mai detaliat modul in care e-mailurile trimise pot afecta performanta dvs. generala, precum si modalitatile de optimizare a succesului.

Statisticile nu mint. Un studiu de la Scoala de Inginerie Viterbi de la Universitatea din California de Sud, dezvaluie importanta calendarului. Acesta arata ca, daca oamenii vor raspunde la un e-mail, acestia vor face cel mai probabil acest lucru in doua minute de la deschiderea acestuia. De acolo, probabilitatea unui raspuns incepe sa se diminueze. Daca cineva nu ia masuri in termen de 48 de ore, probabil ca nu le vor lua nici dupa aceea.

Aceasta inseamna ca daca nu trimiteti e-mailuri atunci cand oamenii sunt cei mai pregatiti sa raspunda apelurilor dvs. la actiune, este posibil sa pierdeti oportunitati importante. Avand in vedere acest lucru, sa vorbim despre momentul in care ar trebui sa trimiteti e-mailuri pentru a avea cel mai mare impact.

Cel mai bun moment pentru a trimite un e-mail.

Deci, cand este exact momentul potrivit pentru a trimite un e-mail? E usor – este 5:16 a.m. Sau cel putin daca numele tau este Seth Godin. Seth trimite un e-mail aproape in fiecare zi in jurul orei 5:16 a.m. EST. Dar asteapta … numele tau este Seth Godin?

Probabil ca nu. Seth si-a dat seama ca pentru audienta sa, dimineata devreme este timpul sa-si trimita email-urile. Poate a profitat de faptul ca 50% dintre oameni verifica e-mailurile inainte de a se da jos din pat, dimineata.

Cu toate acestea, ceea ce functioneaza pentru Seth, ar putea sa nu functioneze pentru toata lumea. De exemplu, daca aveti un apel la actiune care necesita ca cineva sa faca o achizitie sau sa se inregistreze pentru ceva, este posibil sa fie mai bine sa trimiteti mesajul dvs. dupa ce oamenii si-au baut prima lor ceasca de cafea, in acea zi. Este important sa luati in considerare ceea ce cereti oamenilor sa faca si cand este cel mai probabil sa fie in planul lor, sa faca acel lucru.

Testati-va ipotezele.

Deoarece timpul optim de trimitere este diferit pentru toata lumea, cel mai bun pariu este sa rulati cateva experimente pentru a afla cand publicul dvs. va deschide cel mai probabil e-mailurile.

Daca stiti publicul tinta, probabil ca puteti face o presupunere despre cand credeti ca vor avea cea mai mare dispozitie sa se angajeze in subiectul in cauza. Dar, desigur, doriti sa va testati ipotezele.

Planificati in mod deliberat urmatoarele cateva e-mailuri la o varietate de momente diferite si in zile diferite. Urmariti performanta intr-o foaie de calcul pana cand observati o tendinta de zile si ore specifice care functioneaza pentru dvs. si pentru publicul dvs.

0 Shares
You May Also Like