Astazi, datorita internetului, poti comunica si atinge tinte care anterior erau dificil de accesat. Acesta este modul in care site-urile reprezinta mijloacele de comunicare prin excelenta pentru companii. Cu toate acestea, nu este suficient sa creezi un site web pentru a te face cunoscut si pentru a vedea cresterea vanzarilor.
Parametri precum referintele naturale sunt esentiale pentru a ridica site-ul in partea de sus a clasamentului, in motoarele de cautare.
Ce este un site optimizat?
Optimizare SEO pentru magazinele online poate fi asociata cu referentierea naturala si este o tehnica care necesita anumite abilitati disponibile consultantilor SEO sau unor structuri denumite in mod obisnuit „agentie de marketing”.
Scopul este imbunatatirea vizibilitatii pe internet si, prin urmare, cresterea traficului. Aplicata unui site, aceasta tehnica ii permite sa apara intr-o pozitie buna pe motoarele de cautare precum Google.
Un site optimizat SEO este, prin urmare, un site care a beneficiat de contributii semnificative care vor ajuta la atragerea utilizatorilor de Internet catre acesta. In plus, in fata proliferarii site-urilor, este necesar ca toti sa doreasca sa le faca sa iasa in evidenta din multime. Site-ul optimizat este, prin urmare, un site care foloseste tehnici care permit prezentarea acestuia.
Cei doi factori principali ai referentierii naturale
Optimizarea sau referentierea unui site se face in doua moduri distincte. Este:
- Referintarea la fata locului: ia in considerare mijloacele care au un impact direct asupra componentelor interne ale unui site. De exemplu, structura, continutul si performanta site-ului sunt elemente care sunt influentate de referintele „la fata locului”;
- A doua modalitate este referinta „in afara site-ului”: aceasta ia in considerare factorii externi legati de site, care ajuta indirect la imbunatatirea optimizarii site-ului. Elementele in cauza sunt: netlinking, management comunitar.
Punctele care trebuie abordate pentru optimizarea unui site
Promovarea unui site trece prin verificarea anumitor parametri esentiali. Printre acesti parametri, ne vom concentra pe:
- Crearea unei interfete ergonomice, usor de utilizat. Site-ul este primul lucru pe care il vad oamenii cand cauta un magazin online. Ca atare, trebuie sa reflecte pozitiv imaginea companiei. Astfel, pagina principala informeaza utilizatorii de internet si robotii cu privire la diferitele motoare de cautare cu privire la interesul intrinsec al site-ului.
- Continut de calitate, in conformitate cu scopul magazinului online: aceasta implica faptul ca articolele trebuie sa se refere la subiecte specifice companiei. Punctul trebuie subliniat pe cuvintele cheie care retrag activitatile desfasurate de structura, toate intr-un limbaj ireprosabil. Textele nu trebuie sa fie prea lungi, in mod ideal intre 250 si 500 de cuvinte. Acest lucru va avea un impact asupra activitatii de analiza a robotului, care va fi doar imbunatatit. Continutul natural este esential pentru imbunatatirea SEO;
- Implementarea unei strategii de comunicare in jurul site-ului: retine ca un site nu apare automat in cautari de indata ce este creat. Procesul care permite algoritmilor sa-l detecteze se numeste indexare. Acest proces poate dura cateva zile pentru a afisa rezultate reale. Pentru a imbunatati aceasta latenta, este necesar sa configurezi o procedura care sa sugereze adresa URL a paginii de pornire pentru robotii motorului de cautare.