Daca esti un antreprenor, sunt sanse mari sa nu ai timpul necesar pentru lucruri din sfera strategiilor de PR, content marketing sau chiar blogging. De aceea, noi suntem aici incercand sa iti dam cateva sfaturi, care te vor ajuta .
Cand vine vorba despre PR digital si online marketing, exista specialisti care vor avea cu siguranta timpul si rabdarea pe care tu nu le ai. Unul dintre cei mai buni, pe care ti-l recomandam si noi, este Dan Bradu.
Suntem experti in aceasta industrie, tinem pasul cu fenomenul social media, SEO si marketingul continutului, pentru ca tu sa nu fii nevoit s-o faci. Ajutam afacerile sa se dezvolte, de la mici startup-uri ce doresc sa-si creasca profilul si sa atraga ochii investitorilor, la mari firme care vor sa gaseasca noi parteneri.
DIGITAL PR:
Digital PR este tehnica de a atrage media sa se intereseze de compania ta, in acest mod audienta ta va creste si ea.
Anumite interview-uri in marile reviste sau in PrimeTime la televiziuni, sunt excelente pentru a creste nivelul de awareness public cu privire la afacerea ta sau la domeniul tau de activitate, ca parte a strategiei de PR, dar este in acelasi timp, excelent din punct de vedere al SEO (Search Engine Optimization).
Web Copywriting si Content Marketing.
Daca un blog se lanseaza de exemplu si nu ajunge sa fie promovat, nu se va auzi de el. Specialistii se asigura ca strategia ta de content este tot timpul vigilenta, in asa fel incat blogurile tale sa nu cada “ca un copac in padure”, fara ca nimeni sa fie prin preajma si sa bage de seama.
De la targeting-ul audientei tale cu topicuri de blog informative si interesante, la promovarea acestora prin social media si sharing pe anumite site-uri, o echipa SEO va face tot posibilul pentru ca site-ul sau blogul tau, sa creasca foarte rapid si sa fie cunoscut in lumea online.
Social Media Marketing.
Cum gasesti potentiali clienti? Cum interactionezi cu alti specialisti din domeniul tau de activitate? Cum iti optimizezi paginile pentru a te asigura ca acestea sunt usor de gasit si ca vor fi atractive pentru persoanele tinta, in asa fel incat acestea sa dea like si sa urmareasca in continuare paginile respective?
Daca stii raspunsul la aceste intrebari, atunci stii ce inseamna social media marketing.
Managementul de analiza (Analytics Management).
Jumatatea drumului pentru a ajunge la destinatia ta il reprezinta constientizarea primilor pasi, de unde ai pornit si cum ai ajuns in punctul in care te afli acum. In aceasta privinta, analytics te ajuta sa iti dai seama ceea ce faci bine si unde strategia ta da gres.
Echipa de SEO monitorizeaza intotdeauna analytics-urile provenite de la clienti, pentru a stii ce pagini atrag cel mai mult trafic pe social media, de unde vine acest trafic, ce cuvinte cheie pentru SEO folosesc oamenii pentru a gasi site-ul tau, etc.
Aceasta te ajuta in general in strategia SEO, in asa fel incat sa stii daca esti pe drumul cel bun sau daca ai facut ceva gresit.