Fiecare dintre noi are o pasiune ascunsa vis-a-vis de masinile de capacitate foarte mare.
Cumva ne-am obisnuit sa credem ca o masina mare ne poate proteja mult mai bine decat un automobil obisnuit. SUV-urile, in speta, sunt cele care au trezit cel mai puternic atentia tuturor, datorita caracterului impunator si datorita proprietatilor deosebite pe care aceste masini le au la nivel de rezistenta la uzura in teren.
Nici echiparea cu anvelope nu este o procedura tocmai grea pentru acesti mastodonti, mai ales avand in vedere faptul ca masinile de teren isi gasesc din ce in ce mai usor cauciucurile potrivite in magazine online precum www.anvelomag.ro, magazine din care poti alege o echipare completa cu cauciucuri de iarna, de vara sau all seasons, la cele mai avantajoase preturi si cu livrare aproape imediata.
Ultimul model Nissan, in speta a treia generatie X Trail este intradevar unul dintre cele mai spectaculoase. Acesta a fost dezvaluit intr-o oarecare masura publicului in cadrul salonului auto de la Frankfurt 2013, insa credem cu tarie ca abia pe parcursul anului ce a inceput isi va arata adevaratele abilitati in ceea ce priveste siguranta pe teren si abilitatile deosebite la rulare.
Interiorul masinii este dotat exact ca o limuzina de lux, totul pare sa straluceasca si nimic nu este intamplator. Totul este fin, masculin, insa rafinat in acelasi timp. Desi utilizarea materialelor plastice inclina sa fie din ce in ce mai rar utilizata in cazul autovehiculelor de orice tip, in cazul noului Nissan X Trail acest lucru nu pare a fi un inconvenient.
Fiind o masina destinata in principal utilizarii off-road, aceasta pastreaza caracteristicile impunatoare ale SUV-urilor japoneze cu care ne-am obisnuit deja. Alianta cu cei de la Renault pare a se fi asimilat doar din punct de vedere al efectului estetic mai linistitor din interiorul masinii, si nicidecum nu are implicatii la nivelul aspectului incisiv exterior al bolidului.
Tehnologiile foarte noi care imbunatatesc acest model de masina se refera foarte mult la asigurarea criteriului sigurantei. Se pare ca pentru japonezi controlul asupra unei fiare de otel se rasfrange asupra tuturor componentelor, acestia dedicand anumite tehnologii special pentru fiecare dintre acestea in parte. SUV-ul beneficiaza asadar de tehnologia Active Engine Brake care limiteaza utilizarea franei de picior prin activarea cutiei de viteze automate si a franei de motor.
Sistemul Active Ride Control functioneaza ca un detector de denivelari, acest sistem transmitand suspensiilor neregularitatile intalnite, astfel incat acestea sa poata amortiza din timp eventualele socuri. Acest principiu este similar modelului Mercedes Benz clasa S, care are incorporata o tehnologie similara, insa dispusa pe o limuzina de capacitate mult mai mica.
Noul Nissan X Trail promite sa fie masina anului 2014, deoarece satisface din toate punctele de vedere necesitatile conducatorilor auto. Este avantajos deoarece poate fi utilizat in cazul terenurilor accidentate, este o masina masiva cu o deosebita rezistenta, iar din punct de vedere al pretului putem spune faptul ca da, se adreseaza unui anumit segment de public, insa acest lucru nu inseamna ca este inaccesibil celorlalti.
Controlul este totul se pare pentru japonezi. Iar siguranta joaca un rol la fel de important. Asadar, daca vrei o masina de teren, iti poti achizitiona deja acest SUV ce se anunta a fi revelatia anului, iar daca vrei si anvelopele pentru acesta, Anvelomag.ro iti sta la dispozitie cu tot ce este mai bun in materie de cauciucuri si accesorii auto.
1. SUV-ul BMW X1 va primi o restilizare în 2014
2. Noutatile de la Salonul Auto de la Detroit, in imagini
3. Pregateste-te sa conduci masina de lux a anului 2014
4. Francezii sunt surprinşi: care este PREŢUL REAL al Dacia Duster
5. Noul Range Rover Sport a fost desemnat “SUV-ul anului” de către Top Gear
6. BMW X5 xDrive40e, versiunea electrică a SUV-ului german, debutează anul acesta