Site-ul tau poate fi un succes daca folosesti aceste sfaturi SEO

Site-ul tau poate fi un succes daca folosesti aceste sfaturi SEO
Oferind clientilor posibilitatea de a comunica unul cu altul si sa ramana in contact, site-urie web bine organizate pot construi o baza puternica de afaceri repetative. Clientii fideli ar trebui sa se simta recompensati pentru ca au ramas la o anumita afacere online.

Scrie si trimite articole la directoarele de articol. Nu numai ca-ti va creste expunerea si iti va oferi mai multe platforme pentru a-ti exprima experienta in domeniul tau, link-ul site-ului tau in casuta de resurse a autorului va duce la clasare inalta in topul motoarelor de cautare pentru site-ul tau. Daca cineva foloseste articolul de la un director, e si mai bine.

Asigura-te ca URL-urile sunt usor de inteles. Nu doar ca utilizatorii site-ului tau nu au nici o problema in a-si da seama de ceea ce va contine, dar motoarele de cautare il vor gasi si mai usor. Evita clasificarile care implica numere si litere aleatorii. Ramai la cuvinte cheie si fraze care au sens.

Pentru a optimiza un site pentru motoarele de cautare, uneori poate fi util sa modifici continutul site-ului. Prin a incorpora frecvent fraze si cuvinte care de multe ori, tind sa fie introduse ca termeni de cautare in continutul unui site, proiectantii site-ului pot ajuta de multe ori sa creasca traficul acelui site special.

Viziteaza site-urile concurente. Realizeaza cautari pe internet pentru cuvintele cheie care sunt legate de afacerea ta personala pentru a gasi alte site-uri care sunt legate. Este o modalitate foarte buna de a obtine idei proaspete pentru site-ul tau si pentru a afla ce fac concurentii tai pentru a avea un site de succes.

Foloseste cu atentie link-urile primite. Motoarele de cautare vor vedea de fapt cine se leaga la site-ul tau in mod regulat, si daca este un site de calitate. Daca motorul de cautare nu recunoaste site-ul care leaga ca unul de calitate, atunci site-ul de legatura te poate trage in jos imediat in standardele de credibilitate a motorului de cautare.

Ingroasa cuvintele cheie pentru a permite crawlerelor motorului de cautare o cautare usoara. Crawlerele sunt inteligente, dar uneori acestea pot avea dificultati in a recunoaste ce sunt cuvintele tale cheie . Pentru a atenua aceasta problema, evidentiaza cuvintele cheie ingrosandule. Aceasta va face sa fie mai usor de gasit, dureaza mai putin timp pentru crawler si te ridica in clasament.

Alegerea cuvintelor cheie corecte pot influenta foarte mult clasarea listarile motorului de cautare si iti va oferi un avantaj in marketing-ul pe internet . Prin ajustarea textului un pic poti avea o listare mai inalta in motorul de cautare. Daca te gandesti la cuvintele cheie de publicitate, poti obtine economii substantiale prin schimbarea cuvintelor pana cand vei gasi o combinatie care va genera in continuare vizitatori pentru site-ul tau.

Fiecare articol pe care il publici intr-un program de marketing articol va include probabil o sectiune bio a autorului. Asigura-te ca biografia autorului include link-uri catre site-ul tau si foloseste aceleasi cuvinte cheie pe care le foosesti in alte afaceri de marketing. O bio bine-creata va face articolul tau un instrument mai eficient pentru cresterea expunerii motorului de cautare.

Exista doua strategii de codare care pot imbunatati intr-adevar rezultatele motorului de cautare: tag-ul nofollow si fisierul robots.txt. Ambele aceste caracteristici spun motoarelor de cautare sa nu indexeze parti ale site-ului. Acest lucru ar putea parea contra-productiv, dar folosindu-le pentru a bloca zonele care contin cateva link-uri si continut mic poti obliga motoarele de cautare sa se concentreze pe cele mai importante parti ale site-ul tau.

Google foloseste nume de domenii ca parte din algoritmul de clasament , asa ca asigura-te ca a ta include unele dintre cuvintele cheie pe care le-ai identificat ca cel mai important. Daca vinzi hardware si numele de domeniu este JoesGoods.com, nimeni nu te va gasi. Trebuie să ai un nume de domeniu clar, concis care indica cine esti si ceea ce faci.

Articolele care sunt prost scrise si pline de greseli de ortografie si de gramatica nu te va ajuta cu optimizarea motorului de cautare. Robotii motoarelor de cautare nu le place ortografia si gramatica proasta, si nici oamenilor. O persoana care cauta o afacere sau un serviciu pentru a le ajuta cu ceva sau un produs sa indeplineasca o nevoie, nu va fi impresionat de continutul prost scris. Asigura-te ca rulezi verificare de ortografie si gramatica a continutului tau si pune pe altcineva sa-l citeasca inainte de a posta.

Atunci cand incerci sa optimizezi rezultatele motorului de cautare asigura-te ca alegi cuvintele cheie pe care le faci META tag cu atentie. Cuvintele potrivite pot fi diferenta dintre succes si esec. O persoana te gaseste mult mai bine folosind un cuvant anume, mai ales daca este un cuvant cheie

Asigura-te ca apelul la actiune este clar, concis si usor de gasit. Este minunat sa conduci mii de clienti interesati catre site-ul tau, dar daca nu-si pot da seama unde sa mearga si sa vada ceea ce vinzi, ei nu pot cumpara! De asemenea, nu trebuie sa-i asaltezi cu link-uri pentru a cumpara, dar asigura-te ca furnizezi suficient, astfel incat oricine sa-si poata da seama ce sa faca.

Asa cum este prezentat in termeni simpli la inceputul articolului, optimizarea motorului de cautare inseamna pur si simplu sa atraga mai multi clienti catre site-ul tau, ceea ce creste profiturile, ceea ce vrea fiecare site. Prin absorbirea informatiilor si conceptelor prezentate in acest articol, le poti folosi pentru a crea un cadru de succes pentru site-ul tau.

Tagged: , , , , , , , ,

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *